معروف ترين اپليكيشن هاي آموزشي

درگاه پرداخت اينستاگرام

معروف ترين اپليكيشن هاي آموزشي

اپليكيشن آموزشي از جمله اپليكيشن هايي بوده كه همواره مخاطبين آن قشر فرهنگي جامعه است. با توجه به اينكه اپليكيشن آموزشي مي توانند بستر هاي مناسبي جهت ارتقا آموزش و مهارت هاي درسي و غير درسي فراهم مي كند، مي توان از اين بستر نهايت استفاده را كرد و براي ارتقا كيفيت خدمات آموزشي كوشيد. اين مورد علاوه بر داشتن درآمد بالا، در غني سازي فرهنگ آموزش هم تأثير به سزايي دارد.

معرفي معروف ترين اپليكيشن هاي آموزشي

دولينگو Duoingo

اپليكيشن آموزش زبان دولينگو از معروف ترين اپليكيشن هاي آموزشي در سراسر دنيا است. اپليكيشن دولينگو در سال ۲۰۱۴ شروع به فعاليت كرد و تحول بزرگي در صنعت آموزش زبان انگليسي ايجاد كرد. اين اپليكيشن چندين زبان زنده دنيا را در قالب بازي آموزش مي دهد. بعد از پيروزي در هر مرحله به شما جوايزي داده مي شود كه انگيزه شما را براي يادگيري بيشتر تقويت مي كند. سازنده دولينگو مي گويد گذراندن ۳۴ ساعت در اين اپليكيشن معادل نيم ترم كلاس درسي در مدرسه است.

يودمي Udemy

يكي از اپليكيشن هاي معروف در زمينه آموزش اندرويد اپليكيشن يودمي است. اين اپليكيشن نزد كاربران محبوبيت زيادي دارد. اين اپليكيشن به آموزش مهارت ها توجه ويژه اي دارد. در اين اپليكيشن آموزش هايي در زمينه هاي مختلف از جمله آموزش نرم افزارهاي Adobe، نرم افزارهاي Microsoft و حتي آموزش هايي مربوط به آشپزي و فن سخنوري و … است. اكثر آموزش هاي يودمي بر اساس ويدئو است و مثالهاي آن هم از نوع ويدئويي است. يودمي شامل آموزش هاي رايگان نيز مي باشد.

مكتب خونه

مكتب خونه يكي از اپليكيشن هاي آموزشي معروف در زمينه آموزش دروس برترين دانشگاه هاي ايران از جمله دانشگاه صنعتي شريف، دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتي اميركبير و… است. مكتب خونه آرشيوي بزرگ از آموزش هاي فارسي در زمينه هاي مختلف است. همچنين با گذراندن دوره هاي آنلاين مكتب خونه مي توانيد مدرك رسمي از برگزاركننده آن دانشگاه دريافت كنيد. هدف مكتب خونه در دسترس قرار دادن آموزش هاي فارسي با كيفيت بالا براي همه فارسي زبانان است.

پرگار

اپليكيشن پرگار نيز يكي از اپليكيشن هاي معروف در زمينه آموزشي است كه مجموعه بزرگي از آموزش ها را به صورت ويدئويي ارائه مي دهد. موضوعات ارائه شده در اپليكيشن پرگار بسيار متنوع هستند و تقريبا براي همه افراد با هر سن و هر علاقه اي قابل استفاده است. بيشتر آموزش هاي ارائه شده در پرگار مهارت هاي بازار كار است تا افراد آمادگي لازم قبل از كار كردن را بياموزند. همچنين محتواهاي زبان اصلي پرگار با دوبله يا زيرنويس فارسي نيز ارائه شده است.

گاجينو

گاجينو نام يك اپليكيشن موبايل در زمينه آموزش برنامه هاي درسي است. استفاده كنندگان اين اپليكيشن محصلان و شاگردان هستند. آموزش هاي ارائه شده در اين اپليكيشن، شامل كتاب هاي درسي انتشارات گاج است. همچنين تست ها و آزمون هاي مختلفي نيز در اين اپليكيشن از محصلان گرفته مي شود تا بتوانند خود را بهتر بسنجند و در امتحانات بعدي آمادگي بهتري داشته باشند. فيلم هاي آموزشي گاجينو و بانك تست در اين اپليكيشن آموزشي گنجانده شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد