لوله پلي اتيلن فاضلابي

درگاه پرداخت اينستاگرام

لوله پلي اتيلن فاضلابي

لوله پلي اتيلن فاضلابي با توجه به جنس آن كه به نام پلي اتيلن مي باشد، بسيار مقاوم در برابر شرايط محيطي سخت است. از اين رو با به كار بردن لوله پلي اتيلن در اتصالات و انتقال فاضلاب مي توان به يك نوعي سرمايه گذاري كرد.

زيرا اين نوع لوله فاضلابي در مدت طولاني تعميرات و تعويض لوله هاي فاضلابي را به حداقل خود مي رساند. در نتيجه استفاده از اين لوله به صرفه خواهد بود. جهت دانستن كاربرد هاي گوناگون لوله پلي اتيلن فاضلابي مطالب زير را مطالعه فرماييد.

چه لوله پلي اتيلن هايي در انتقال فاضلاب كاربرد دارند؟

با گسترش و توسعه شهر ها، جهت جمع آوري و دفع فاضلاب ها روش هاي نوين جايگزين با روش هاي كهن و قديمي در سيستم شهرسازي مي شود تا حد ممكن از لحاظ ايمني و بهداشت از محيط زيست حفاظت شود. همانگونه كه خود مي دانيد يكي از دلايل اصلي آلودگي محيط زيستي توسط پسماند هاي فاضلابي است.

جهت جمع آوري و انتقال فاضلاب از لوله هاي خاص فاضلاب استفاده مي شود كه در جنس هاي مختلف و اندازه و همچنين كاربرد هاي مختلف وجود دارند. با توجه به خصوصيات منحصر به فرد لوله هاي پلي اتيلن فاضلابي كه گفته شد، لوله پلي اتيلن فاضلابي مناسب براي انتقال و جمع اوري فاضلاب ها و پساب هاي صنعتي بسيار مناسب بوده است.

اين لوله ها داراي كاربرد هاي گوناگون مي باشند كه اصلي ترين كاربرد آنها در زمينه فاضلاب مي باشد. كاربرد اين لوله ها در فاضلاب هاي شهري و روستائي و صنعتي گسترده است و همچنين از آنها براي جمع آوري آب هاي سطحي استفاده مي شود.

ضرورت استفاده از لوله پلي اتيلن فاضلابي در فاضلاب هاي خانگي

فاضلاب خانگي به دليل وجود موادي حاصل از استحمام، شتسشو و مواد اسيدي و بازي ممكن است بسيار خطرناك باشد.

بهترين لوله براي انتقال فاضلاب خانگي به شبكه انتقال فاضلاب، لوله هاي پلي اتيلني مي باشد.

هدايت رواناب سطحي به وسيله لوله هاي پلي اتيلن فاضلابي

رواناب ها به دليل وجود شن و ماسه و ريز دانه ها، مي بايست در محفظه اي ايزوله با مينيمم ضريب اصطكاك روان شوند.

سطح داخلي لوله هاي فاضلابي كاملا صاف و صيغلي است و اين باعث مي شود رسوبگذاري درون آن ايجاد نشود و مواد به راحتي داخل آن در جريان باشند.

هدايت فاضلاب تجاري

فاضلاب هاي تجاري مربوط به ساختمان هاي تجاري و موسسات حجم بالايي از مواد فاضلابي را دفع مي كند.لوله هاي اسپيرال يا كاروگيت پر مصرفترين لوله ها در دفع اين فاضلاب ها است.

لوله هاي فاضلابي پلي اتيلني و دفع فاضلاب صنعتي

خطرساز ترين نوع فاضلاب با مواد سمي، فاضلاب هاي ناشي از فرآيند هاي صنعتي و توليد مانند آب صابون و روغن ها و انواع حلال ها كه مي توانند هر لوله اي را از پاي در بياورند!

خوشبختانه لوله هاي پلي اتيلني دقيقا به همين منظور طراحي و توليد مي شوند چرا كه اين لوله ها مقاومت شيميايي بالايي داشته و با مواد مختلف حداقل تركيب شيميايي دارند و اكسيد نمي شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد