آرشیو دی ماه 1399

درگاه پرداخت اينستاگرام

راه اندازي پيج فروش در اينستاگرام

 

راه اندازي پيج فروش در اينستاگرام امروزه خيلي فراگير شده است و خيلي از دوستان قصد دارند از اينستاگرام كسب درآمد كنند ولي به خوبي با راهكارهاي آن آشنا نيستند. خيلي از دوستان اولين كاري كه به فكرشان مي رسد اين است كه پيجي راه اندازي كنند و به سرعت تعداد فالوورهاي آن را افزايش دهند. مهم نيست چطور، فقط تعدادشان اهميت دارد و سپس به فكر گرفتن تبليغات و كسب درآمد از آن مي افتند.

فروش مستقيم كالا و خدمات

يكي از راهكارهايي كه خيلي از افراد از طريق آن بعد از راه اندازي پيج فروش در اينستاگرام كسب درآمد مي كنند فروش كالا و خدمات است.

افرادي كه از اين روش براي درآمد زايي از اينستاگرام استفاده مي كنند ممكن است كالا يا خدماتي از خودشان يا ديگران ارائه كنند. ممكن است كالايي فيزيكي يا حتي ديجيتالي عرضه كنند. مثلا فروش شماره هاي رند يا فروش كيك خانگي يا فروش تورهاي آخر لحظه اي. همه مثال هايي كه زدم جزو فروش مستقيم كالا و خدمات به حساب مي آيند.

برند سازي در اينستاگرام

يكي ديگر از راهكارهايي كه مي توان گفت به صورت غير مستقيم از طريق آن مي توان كسب درآمد از اينستاگرام داشت، برند سازي است. اكثر كسب و كار ها از طريق برند سازي در اينستاگرام سعي مي كنند مخاطبان زيادي را با كسب و كار خود آشنا كنند و بعد روي آن ها بازاريابي انجام دهند.

مثلا كسب و كارهايي كه با برند سازي قصد داردند مخاطبان زيادي را به حضور در سمينارها و وركشاپ هاي عملي شان دعوت كنند نمونه اي از برند سازي در اينستاگرام هستند.

در اين روش معمولا كسب و كار ها مخاطبان خود را از اينستاگرام وارد بستر اصلي كسب و كارشان كه ممكن است وب سايتشان باشد مي كنند و سعي مي كنند روي آن ها عمليات بازاريابي انجام دهند تا مخاطبان خود را عاشق خدمات يا محصولاتشان كنند.

فروش غير مستقيم كالا و خدمات

بعد از راه اندازي پيج فروش در اينستاگرام اين هم روشي است كه خيلي ها از آن براي كسب درآمد از طريق اينستاگرام استفاده مي كنند. بيشتر افرادي كه فالوور هاي زيادي دارند مي توانند از اين روش براي گرفتن تبليغات ديگر كسب و كارها اقدام به كسب درآمد كنند. همچنين افراد معروف يا به قول معروف سلبريتي ها كه داراي محبوبيت و دنبال كنندگان بالايي هستند از اين روش براي كسب درآمد از اينستاگرام خيلي استفاده مي كنند.

در اين روش به طور غير مستقيم محصول يا خدمت كسب و كار مورد نظر تبليغ مي شود. در واقع در اين روش تبليغات با محتوا عجين شده است و جزيي از راهكارهاي بازاريابي محتوا هم به حساب مي آيد.

به عنوان مثال افراد معروفي كه در كليپ هاي خنده دار خود به برند خاصي اشاره مي كنند در واقع قصد دارند در محتواي سرگرم كننده اي كه به مخاطبان ميليوني خود ارائه مي كنند آن برند مورد نظر را هم معرفي كنند. در اين روش از بازيگران معروف هم استفاده مي شود. مثلا عكس هايي كه آقاي بهرام رادان از نوين چرم منتشر مي كند نمونه اي از اين نوع روش كسب درآمد از اينستاگرام به حساب مي آيد.

به اين روش اينفلوئنسر ماركتينگ يا بازاريابي از طريق افراد تاثير گذار هم گفته مي شود. كسب و كارهاي زيادي از اين روش براي معرفي و برند سازي خود استفاده مي كنند.